Müügitingimused

1. Müügitingimuste ulatus ja kehtivus

1.1 Müügitingimused kehtivad müüja, Gertrudenhof OÜ (registrikood 11698587, aadress Valga maakond, Otepää vald, Truuta küla, Mäeotsa, 67302, e-post: info@truuta.ee, edaspidi Müüja), ja Tellija (edaspidi Tellija või ostja) vahel veebilehel aadressiga www.truuta.ee (edaspidi koduleht) vahendusel toodete ja teenuste ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2 Lisaks Müügitingimustele reguleerivad kodulehe vahendusel toodete ja teenuste ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3 Müüja on õigustatud kodulehe arengust tulenevalt ning kodulehe parema ja turvalisema kasutamise huvides müügitingimusi ja hinnakirja muutma. Müügitingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad vastava muudatuse avaldamisest internetileheküljel www.truuta.ee. Kui Tellija edastas oma tellimuse enne Müügitingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse tellimuse edastamise ajal kehtinud Müügitingimusi, v.a kui seaduses või Müügitingimustes on ette nähtud teisiti.

2. Hind

2.1. Kodulehel müüdavate toodete ja teenuste hinnad on eurodes, hindadele lisandub käibemaks.

2.2. Juhul kui ostetakse füüsilisi tooteid, siis ostetud toodetele lisandub transpordihind, mis arvutatakse Tellija ostukorvis pärast kohaletoimetamisviisi valikut.

2.3. Müüja jätab endale õiguse korrigeerida tema poolt pakutavate toodete ja teenuste hindu. Kui Tellija edastas oma tellimuse enne hinna muutmist, siis kehtib Tellijale hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil, välja arvatud juhtudel kui toodete või teenuste vale hind avaldati kodulehel ekslikult või oli tegemist kodulehe tehnilise vea või rikkega.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Tellija ostukorv luuakse hetkel, kui Tellija klikib lingile „Lisa korvi“. Majutuse ja iluteenuste eest tasumine toimub broneerimise hetkel (eraldi ostukorvi ei teki ja tasumine toimub koos broneeringu kinnitamisega). Meie kodulehel on ka “Express checkout” võimekus, mille puhul on võimalik ost sooritada Google Pay või Apple Pay vahendusel nii otse tootelehelt, ostukorvi lehelt kui ka kassa lehelt.

3.2. Ostukorvis olevate toodete arvu saab muuta lahtris „kogus“. Tellimuse vormistamiseks tuleb klikkida lingile „Mine maksma”. Tellija suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.

3.3. Tellimuse vormistamine käib registreerumata (külalisena). Tellimuse vormistamise lehel tuleb sisestada nõutavad andmed, toodete puhul valida tarneviis, valida makseviis ning klikkida nupule „Esita tellimus” (või “Place Order”).

3.4. Kui toode on e-poes märgitud “Laost otsas – küsi saadavust” ei saa seda toodet e-poest tellida. Selliste toodete tellimiseks tuleb ühendust võtta klienditeenindusega läbi toote detailvaates oleva kontaktivormi, kirjutada info@truuta.ee või helistada 505 11 03

3.5. Tellimuse vormistamise leheküljel olevate lahtrite täitmisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Tellija poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Müüja ei vastuta täitmisel Tellija poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või muude sellest tulenevate tagajärgede eest.

3.6. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse või broneering kinnitatakse, kui tellimus on esitatud ja arve järgi tasumisele kuuluv summa on täies mahus laekunud Müüja arvelduskontole.

3.7. Kodulehel kuvatud toodete ja teenuste pildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest või asukohtadest reaalsuses. Kodulehel olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad.

3.8. Eestikeelne klienditugi on kättesaadav e-posti aadressil info@truuta.ee. Vastame kirjadele argipäeviti esimesel võimalusel.

4. Toodete eest tasumine

4.1. Makse sooritamiseks tuleb valida tellimuse vormistamise leheküljel sobiv makseviis (kas panga makselink, krediitkaardimakse või pangaülekanne). Pärast tellimuse esitamist saadetakse makse aluseks olev arve Tellijale tellimuse kinnitusena ka e-postiga. Tellijal on soovitav enne arve tasumist kontrollida, et arves sisalduvad andmed vastavad Tellija tellimuses sisalduvale soovile. Kui Tellija valis makseviisiks panga makselingiga tasumise, siis suunatakse ta pärast tellimuse esitamist tasumiseks valitud panka.

4.2. Makseviisid:

4.2.1. Tasun pangalingiga: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, COOP Pank, Citadele

4.2.2 Tasun turvaliselt krediitkaardiga (makset vahendab Stripe)

4.2.3. Tasun pangaülekandega vastavalt e-postile saadetud arvele

4.2.4. Kõik maksed toimuvad eurodes.

4.3. Maksetingimused:

4.3.1. Meie toodete müük ja teenuste pakkumine toimuvad  ettemaksu alusel – 100% arve järgi tasumisele kuuluvast summast tasutakse tellimuse vormistamisel.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Tellimuse vormistamisel saab valida sobiva kohaletoimetamisviisi:

5.1.1. Itella SmartPost – tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu vastavalt pakiautomaadi mõõdule, kuhu kaup mahub. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 5 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole, kui tellimust vormistades ei ole valitud muud tähtaega. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.

5.1.2. Omniva pakiautomaat– tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu vastavalt pakiautomaadi mõõdule, kuhu kaup mahub. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 5 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole, kui tellimust vormistades ei ole valitud muud tähtaega. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.

5.1.3. DPD pakiautomaat – tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu vastavalt pakiautomaadi mõõdule, kuhu kaup mahub. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 5 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole, kui tellimust vormistades ei ole valitud muud tähtaega. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.

6. Taganemisõigus

6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Postikulu tagastamisele ei kuulu.

6.2. Tagastamisõigus kehtib ainult nende toodete puhul, mida ei ole kasutatud ega pakendist avatud, pakend ja hinnasildid peavad olema rikkumata. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab tellija. Tagasi ei maksta ka eelnevalt tellitud kauba saatekulu.

6.3. Taganemisõigus ei kohaldu kliendi soovil spetsiaalselt tema jaoks tellitud või valmistatud kauba suhtes, kui kaup on terve ja kasutamiskõlbulik.

6.4. Taganemisõigus ei kohaldu digitaalsele sisule, mida ei tarnita füüsilisel andmekandjal.

6.5. Taganemisõigus ei kohaldu äriklientidele

6.6. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

6.7. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, või sellel on kasutamise või kulumise märke, on E-poel õigus keelduda kauba tagasi võtmisest.

6.8. Kauba tagastamiseks tuleb teha kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@truuta.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Palume lisada järgnev info:

tagastatav toode

arve number

põhjus

arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda

tellija nimi ja telefoninumber

6.9. Tagastatav toode tuleb saata tagasi Gertrudenhof OÜ aadressile Mäeotsa, Truuta küla, Otepää vald, Valga maakond, 67302

6.10. Müüja tagastab tellijale kauba tagastamise korral kauba eest tasutud hinna hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote (toodete) tagastamisest Pallas Gertrudenhof OÜ-le.

6.11. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektne ese).

6.12. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul.

6.13. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

6.14. Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.

6.15 Majutuse broneeringu muutmine – võimaldame broneeringu aega üks kord tasuta muuta. Seda saab teha kuni 7 päeva enne majutuskohas peatumist ning eelduseks on, et uuel soovitud ajal on majutus vaba.

6.16 Juhul kui soovitud ajal on majutusel kõrgem hind, siis tuleb muutmisel tasuda ka hinnavahe. Juhul kui uutel valitud kuupäevadel on hind soodsam, siis hinnaerinevust ei tagastata.

6.17 Muutmise soovi korral vabastame koheselt eelnevad kuupäevad teistele broneerijatele ja ümber mõelda enam ei saa

6.18 Broneeringu tühistamine on võimalik kuni 14-päevase etteteatamisega. Kuna tasume igalt tehingult ka teenustasusid, kaasneb broneeringu tühistamisega 10 € suurune kulu – ülejäänud raha kanname tagasi.

6.19 Vähem kui 14-päevase etteteatamise puhul saame pakkuda broneeringu muutmist, kuid tühistamine koos raha tagastusega ei ole võimalik.

6.10 Juhul, kui olete broneeringu aega juba 1 kord muutnud, siis tühistamine koos raha tagastusega enam võimalik ei ole. Kui te ei tea millal saate või soovite majutust uuesti broneerida, saame olukorra lahendada näiteks majutuse väärtuses kinkekaardi näol, millega saate 1 aasta jooksul meie majutust ja teenuseid kasutada.

7. Pretensiooni esitamise õigus

7.1. Gertrudenhof OÜ vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.

7.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, saates e-kirja aadressile info@truuta.ee või helistades telefonil: +372 505 11 03.

7.3. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

7.4. Kui kodulehe kaudu ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.5. Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

7.6. Juhul, kui kaubal on esinenud defekt või puudused, palun saata sellekohane e-kiri aadressile info@truuta.ee. Palume lisada kirjale järgnev info:

tagastatav toode

arve number

kaubal esinev puudus

tellija nimi ja telefoninumber

7.7. Puudusega kauba on kohustatud müüja parandama. Kui katkist toodet ei ole võimalik parandada, siis asendatakse see uuega.

8. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

8.1. Müüja kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Müüja edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

8.2. Müüja saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

8.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

9. Vaidluste lahendamine

9.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja teel aadressile info@truuta.ee

9.2. Kui ostja ja Müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

9.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.